Pozdrowienia od Lucyfera!

Do napisania tego artykułu zainspirowało mnie zdjęcie, które niedawno znalazłem w internecie. Już mówię w czym rzecz.
Otóż jakiś czas temu natknąłem się na zdjęcie, na którym widać jak te smugi ułożyły się w kształt... pentagramu! Brrrr!
Byłem tym tak zdziwiony, że zdecydowałem się wrzucić to zdjęcie na moją stronę na Facebooku (Nowy Wspaniały Świat). Post zdobył rekordową ilość polubień i reakcji. Ale nie to było najlepsze! Ludzie w komentarzach przesłali mi znacznie więcej takich zdjęć! Niewiarygodne! 😲

Myślałem że to był jednorazowy przypadek! No, no. Cytując klasyka - mają rozmach skur**syny!

No bo jak zapewne wiecie, elity NWO są satanistami, czczą Lucyfera. Czyżby to był podpis ICH SZEFA? Kto wie. Ale mniejsza z tym. Popatrzcie na poniższe fotografie:










To by było na tyle. Traktujcie ten wpis z lekkim przymrużeniem oka. Część z was być może uzna to za znaki apokalipsy, ale będą pewnie też i tacy którzy uznają to za zwykły przypadek.

Jednak z chemtrailsami jest coś na rzeczy. Uwierzcie mi, już od dawna obserwuję niebo i mogę z czystym sumieniem wam powiedzieć że coś tu jest nie halo. Nieraz widziałem jak te smugi rozpościerały się na pół nieba i potrafiły utrzymywać się długimi godzinami. 


Czy to faktycznie, jak mówią sceptycy są jedynie zwykłe smugi kondensacyjne? Wątpię...


A co wy o tym sądzicie? Czekam na komentarze. 


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TOP 10