Bezkres możliwości

Wiersz (lub piosenka) pt. Bezkres możliwości:

Wreszcie runął ciężar ograniczeń z hukiem,
teraz jestem szybującym w niebie białym krukiem,
nie uciekam w przyszłość, nie wracam do przeszłości,
staję dziś przed wielkim światem, bezkresem możliwości (REFREN).

Ruszam naprzód, zdobyć szczyty w Alpach dalekich,
napiszę złotą powieść, by zapamiętano mnie na wieki!
Przetańczę pół życia z rzeszą pięknych jak cud kobiet,
lub jak Budda zacznę medytować i rozmawiać z Bogiem!

Zjem wkrótce śniadanie na szczycie Burdż Chalifa,
potem zagram z Leo Messim na żywo w turniej FIFA.
Gdy nuda mnie ogarnie, wsiądę w pociąg i wyruszę,
w swoją podróż marzeń pełną wspomnień, śmiechu, wzruszeń.

Czas już zasmakować smaku błękitnego nieba,
samolot, paralotnia - tak niewiele dziś potrzeba.
Gdy znajdę się na ziemi, dotknę piasku ognistego,
na przepięknej Dalmacji, zasmakuję żywota pięknego.

Refren x1

Wbijam jak boss bossów do kasyna w Las Vegas,
zdradziecka ruletka to dziś mój najlepszy kolega,
po wygranej wszystkim stawiam butelkę whisky, 
ruszam w drogę dalej, gromkim śmiechem zarażając wszystkich.

Trzasnę sobie willę z basenem stumetrowym,
z jacuzzi, sauną i do tego schronem atomowym,
z daleka błyszczeć będą rajskie zieleni ogrody,
wspaniała oaza chillu, imprezy i swobody.

Z Jennifer Lopez obalam tam francuskie wino,
sąsiedzi z dala patrzą na mnie z rozdziawioną miną.
Wbijajcie przyjaciele, tego dobra starczy dla każdego,
na kanapach się rozsiądźcie, doniosę winka świeżutkiego!

Refren x1

Planeta Ziemia dla mnie jest już zbyt przyciasna,
pora więc kosmicznego stanu nieważkości zaznać!
Towarzysz Ziemi Księżyc - srebrny, nieodkryty świat,
jestem ogromu Wszechświata przyjaciel i brat!

Którego smaku życia ja jeszcze nie smakowałem?
A, wiem! Gdzie ja moje książki schowałem?
Zostanę, o tak sobie - jednym z dziesięciu!
Będą do mnie mówić Wszechmądrości Księciu!

Na to wszystko jeszcze strzelę sobie szóstkę w totka,
i do tego jeszcze się z królową angielską spotkam.
Zwiedzę wzdłuż i wszerz wszystkie globu zakamarki,
niech wam malkontenci opadną do ziemi koparki!

Refren x2

Kończę to wszystko humorystycznym akcentem!

CZOŁEM KOCHANI!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TOP 10